Total Pageviews

Wednesday 28 December 2011

B WHITE B' WHITE~ OFFER RM 35.00~ HARGA PASARAN~RM 48.00 AMAT BERKESAN UTK MEMUTIHKAN KULIT.


B'WHITE 

PROMOSI: RM35.00~Normal price Rm48.00

BWhite berkesan menangani:-:-

* proses penuaan kulit
* kedutan pada kulit
* sakit pinggang
* bengkak sendi
* masalah jerawat dan parut jerawat
* vena verikos (urat timbul)
* rekahan kulit (strech marks)
* rhumatoid atritis (penyakit sendi/tulang)


didapati juga efektif untuk:-

+ menambahkan keanjalan dan ketegangan kulit
+ melancarkan pengaliran darah di bawah lapisan kulit
+ menguatkan otot
+ menguatkan tulang
+ melawan "multiple sclerosis" dengan membina semula lapisan protin ada saraf
+ membantu proses terapi hormon kepada wanita yg mengalami menopause

Kena ingat bila usia menjangkau 25 tahun, proses penghasilan kolagen dengan semulajadi berkurangan.Fenomena ini menyebabkan proses penuaan seperti : kulit kendur - berkedut dan kering. Perubahan pada struktur dan sistem tulang dapat di lihat dengan datangnya penyakit osteoporosis -tulang rapuh,sakit sendi dan lain-lain.

Quote:
Testimoni diri sendiri... 2 Julai 2007

2 minggu lepas asben akak gi outstation.. pas tu jumaat baru ni dia balik... masa lepak-lepak borak sambil munum ~ maklumla.. lama tak jumpa.. dia kata akak nampak comel.. .. akak pun cite le.. akak makan Bwhite.. dan memang perasan muka jadi fair... bukan putih tau.. sebab akak ni sejak azali lagi dilahirkan kale coklat.. hehehhe....

asben cakap, dia nampak muka akak dgn dada dah sama kale.. sebelum ni muka akak gelap sket kut.. lepas asben bgtau cam tu.. akak sengih je.. puas hati betul terutama pujian datang dari mulut asben sendiri..


Harga Promosi Kami : RM 60.00 (Market Price: RM 75.00).

Product Description

GlutaWhite dirumus khas untuk mereka yang menginginkan kulit yang putih mulus. Ia mengandungi ekstrak goji, ekstrak aloe vera, ekstrak biji anggur, ceri acerola, gluthathione, buah delima dan stevia. Supplemen antioksidan yang paling penting diambil pada masa kini dalam menangani sebarang kerosakan radikal bebas dan toksin pada tubuh. Kesannya anda seperti mendapat tubuh yang baru dan kulit yang semakin cerah, bersih dan bebas dari sebarang cela.

Ramuan: Tomato lyco, astaxanthin, goji ekstrak, aloe vera ekstrak, grape seed extract, acerola cherry, maltodextrin, gluthathione, pomegranate fruit ekstrak, stevia ekstrak.

1 Kotak: GLUTAWHITE – 14 SACHET

CARA MAKAN: AMBIL SATU UNCANG CURAHKAN KEDALAM MULUT. MINUM SEGELAS AIR KOSONG ATAU JUS BUAH-BUAHAN. MAKAN SETIAP PAGI SEBELUM MAKAN PAGI IAITU KETIKA PERUT KOSONG.


Harga Promosi Kami : RM 116.00 (Market Price: RM 145.00).
.
Product Description
reGain dirumus khusus untuk memudahkan hidup anda.Produk tiga dalam satu ini bertujuan untuk menjadikan anda lebih sihat, bertenaga, dan sentiasa tampak muda dan segar, kesan lain meningkatkan daya ketahanan tubuh, meningkatkan metabolisma, daya ingatan yang lebih peka, tidur lena , proses penyembuhan luka menjadi lebih cepat, melembapkan kulit & byk lagi khasiat lain.reGain merupakan penemuan dari kajian intensif dengan hasil yang optimum amat sesuai dengan semua peringkat umur lelaki dan wanita.

Ramuan : polysakarida & protein kompaun Biomarin, Kollagen & elastin marin, ekstrak buah asli, kondisioner makanan yang dibenarkan.

Cara Makan: AMBIL SATU UNCANG CURAHKAN KEDALAM MULUT. MINUM SEGELAS AIR KOSONG ATAU JUS BUAH-BUAHAN. MAKAN SETIAP PAGI SEBELUM MAKAN PAGI IAITU KETIKA PERUT KOSONG

1 Kotak: REGAIN 28 SACHET

CARA MAKAN – Cara yang terbaik untuk makan reGain.
Anda cuma perlu makan satu sachet sehari. Cara yang paling sempurna adalah dimakan semasa perut masih kosong pada awal pagi dengan segelas penuh air tawar (yang terbaik) atau segelas jus buah. Setelah dijentik sachet supaya kristal jatuh kebawah, koyakkan atas dan kembangkan mulut sachet. Basahkan mulut dengan sedikit air kemudian curahkan kandungan kedalam mulut (didepan lidah bukan kedalam tekak). Jentik sachet supaya saki baki kristal jatuh kedalam mulut dan minum segelas air.

Tunggu 20-30 minit sebelum makan sarapan atau makanan pepejal.

Jika terlupa makan pada waktu perut kosong, maka boleh ambil 3-4 jam selepas makan dan biarkan 20-30 minit sebelum ambil makanan lain.

JANGAN BANCUH reGain KEDALAM GELAS/CAWAN. Ini akan memyebabkan bahan aktif melekat didinding bekas dan mengurangkan kesan potensi reGain. Adalah penting untuk meminum 10 gelas atau lebih air jernih setiap hari supaya kesan cepat dan lebih cemerlang.

No comments:

Post a Comment