Total Pageviews

Wednesday 28 December 2011

PURE OIL SECRET



Harga Promosi : RM 75.00 (Harga : RM 87.00)

FREE Postage Semenanjung Malaysia

SecretLeaf kini ingin memperkenalkan produk penjagaan terbaru kami, Pure Oil Series 01, minyak asli yang pertama kalinya diperkenalkan di Malaysia, diekstrak dari pohon Argan (Argania spinosa) hanya boleh didapati di Benua Afrika, yang berkeupayaan tinggi untuk melambatkan kesan-kesan penuaan dan menghilangkan parut serta kesan regangan selepas bersalin.

Komposisi SecretLeaf Pure Oil Series 01 adalah unik, mengandungi kandungan Vitamin E dan Asid Lemak Utama (Essential Fatty Acids) yang tinggi, tambahan lagi keupayaan antioksidan Pure Oil Series 01 telah terbukti jauh lebih baik daripada minyak zaiton. Kesemua kelebihan ini menjadikan ianya produk anti-penuaan yang sempurna bagi semua peringkat umur, sama ada anda berusia 20-an mahupun pertengahan 40-an. SecretLeaf Pure Oil Series 01 berfungsi melindungi kulit dari kesan bahaya persekitaran seperti pancaran UVA dan UVB dari matahari, dan pada masa yang sama meneutralkan radikal bebas, mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan mempercepatkan proses pemulihan parut. Ianya merupakan produk yang terbaik untuk melembutkan kulit yang kering, termasuklah menyembuhkan kekeringan kulit akibat keratosis pilatoris.

Paling unik, Secretleaf Pure Oil Series 01 bukan sahaja boleh digunakan pada kulit, malahan ianya adalah produk penjagaan menyeluruh tubuh anda, kerana khasiatnya yang berkesan memulihkan rambut yang rosak dan bercabang serta menjadikan rambut lebih sihat dan bersinar. Ianya juga sangat efektif untuk menguat dan memulihkan struktur kuku yang rapuh serta membantu melembutkan kutikel.

Untuk tempoh yang terhad, anda boleh memiliki Pure Oil Series 01 dengan harga pengenalan RM87 RM75 untuk 15ml! Jangan lepaskan peluang untuk memiliki kulit yang kekal muda secara semulajadi!


Harga Promosi : RM 40.00 (Harga : RM 45.00)

FREE Postage Semenanjung Malaysia

Kelebihan Moisturizing Argan Soap :-
- membersihkan muka tanpa menghapuskan kelembapan semulajadi kulit
- mengandungi collagen utk mengembalikan keanjalan kulit
- mengurangkan kedutan dan garis2 halus
- tidak mengandungi agen pembuih SLS yg boleh menyebabkan kulit menjadi sensitif dan radang
- menjadikan kulit wajah bersih dan kekal lembap
- mengurangkan kesan parut dan tona kulit tidak sekata

No comments:

Post a Comment