Total Pageviews

Wednesday 28 December 2011

TOMATO COLLAGEN~ RM60.00 T'MSK POSTAGE


Harga Promosi : RM 60.00 (Harga Sebenar : RM 69.90) – Tomato Collagen (15 Sachets).

Tomato Essence telah berjaya menyingkap rahsia kesegaran dan keremajaan kulit diformulasikan dalam bentuk minuman kesihatan yang lazat. TOMATO COLLAGEN diperkaya dengan vitamin A dan C serta ekstrak kolagen marin yang penting untuk kulit yang sihat dan cantik serta kesihatan tubuh badan.

Produk Tomato Essence hanya menggunakan bahan-bahan yang terbaik dan terpilih kerana tubuh badan anda berhak untuk menerima yang terbaik. Daripada antioksida yang terdapat di dalam ekstrak tomato, sehingga protein dari ekstrak Marine Collagen, setiap bahan yang terdapat di dalam produk inti telah dipilih dengan teliti supaya keperluan tubuh anda dapat dipenuhi secara optimum.

Kebaikan :

- Menggalakkan Keremajaan Kulit
- Mengatasi Sakit Sendi
- Mengurangkan Kolesterol Dalam Darah
- Mengekalkan Kesihatan Jantung
- Mengekalkan Sistem Pertahanan Tubuh
- Sumber Antioksida

TOMATO COLLAGEN menggabungkan ekstrak semulajadi buah tomato, Kolagen Marin, Acerola, Kolustrum dan buah tembikai susu (Honeydew) yang membekalkan pelbagai khasiat, sumber antioksida dan vitamin kepada tubuh anda.

Tomato Essence amat menitikberatkan keselamatan pengguna. Justeru, kandungan TOMATO COLLAGEN adalah 100% semulajadi serta bebas daripada bahan pengawet makanan, pewangi, perisa tiruan, bahan pewarna dan alkoho

No comments:

Post a Comment