Total Pageviews

Friday 30 December 2011

BEDAK RONASUTRA OFFER *RM38.00*

Apakah RONASUTRA Mineral Foundation & Powder?

*Bedak solekan lengkap yang diperbuat 100% dari bahan galian dan mineral. Ia bebas dari sebarang talkum, pewangi, pengawet, bahan kimia, ekstrak haiwan atau tumbuhan dan juga minyak. Ia berfungsi sebagai 'foundation', bedak dan pelindung matahari.
*Menaikan seri dan menyempurnakan wajah anda

Bedak Ronasutra HARGA OFFER ~RM40.00~
N/P RM 48.00

o1 - Cream Peach ~ Untuk kulit cerah kemerahan

Bedak Ronasutra RM40.00
N/P RM 48.00

02 - Sawo Yellow ~ Untuk Kulit Cerah Kekuningan


Bedak Ronasutra RM40.00
N/P RM 48.00

05 - Mocha ~ Untuk Kulit Gelap Kemerahan/Kekuningan)


Bedak Ronasutra RM40.00
N/P RM 48.00

04 - Honey ~ Untuk Kulit Sederhana Kemerahan


Bedak Ronasutra RM40.00
N/P RM 48.00

03 - Natural Buff ~ Untuk Kulit Sederhana Kekuningan

1 SET RM130.00
N/P RM 144.00

ANDA TERPIKAT DENGAN BEDAK RONASUTRA???
Sekarang ni dah keluar Skincare Ronasutra.

1. RONASUTRA '4 IN 1' FACIAL WASH (80gm) RM38.00

FUNGSI
Menanggalkan solekan, mencuci muka, 'tone' & melembapkan kulit muka. Jika gunakan produk ini, tidak perlu gunakan 'make up remover' atau 'toner' berasingan.
Ia kaya dengan pembersih semulajadi, minyak zaitun, dan mampu meninggalkan solekan dan kotoran. Ekstrak yogurt pula menanggalkan sel kulit mati, mencerahkan serta mengekalkan kelembapan kulit. Boleh digunakan sekerap yang mungkin.
Pencuci muka ini diformulasikan tanpa SLS
SLS – merupakan bahan pembuih utama yang digunakan dalam kebanyakan pencuci muka di pasaran. Ia mengeringkan kulit dan menyebabkan masalah jerawat dan kedut halus. Di dalam makmal, SLS kerap digunakan sebagai bahan ujian untuk menyebabkan iritasi kulit.

CARA PENGGUNAAN
Picit 2-3 titik pada tapak tangan yang bersih dan buihkan dengan air. Urut dengan lembut di kawasan muka dan leher. Biar selama 30 saat sebelum dibilas.

2. RONASUTRA BEAUTY ESENCE (15ml) RM58.00

FUNGSI
Produk rawatan untuk kegunaan muka, kawasan sekeliling mata dan leher. Hanya 1-2 titik akan memberikan perubahan yang ketara pada kulit.
Hanya satu produk ini mampu mengembalikan kesihatan dan kecantikan wajah anda. Diformulasi menggunakan 100% Energized & Activated Herbal Extracts, ia menyerap jauh ke dalam kulit untuk merawat masalah kulit seperti jerawat, kulit berkedut (muka, keliling mata dan leher), pori-pori besar serta pigmentasi. Ia juga boleh digunakan untuk merawat kawasan sekeliling mata & leher. Dapatkan kulit yang lebih cerah, lembab & sihat dalam hanya beberapa hari!

Kebanyakan produk rawatan kulit bergantung kepada 1 atau 2 bahan utama untuk menjalankan fungsinya. Ronasutra Beauty Essence menggabungkan pelbagai ekstrak terbaik menggunakan 'synergistic activation' agar satu ekstrak berinteraksi dengan ekstrak lain bagi hasil yang lebih efektif & berterusan.


CARA PENGGUNAAN
Selepas cuci muka, keringkan kulit dan picit 1-2 titik pada tapak tangan yang bersih dan sapukan ke seluruh muka, kawasan sekeliling mata dan leher. Tidak perlu gunakan kapas. Gunakan siang & malam.


3. RONASUTRA DAY/NIGHT WHITENING MOISTURIZER (30ml) RM48.00

FUNGSI
Pelembap kulit ini mengandungi ekstrak dan vitamin A untuk mengurangkan kesan penuaan serta masalah jerawat. Penggunaan teknologi silica terbaru memastikan bahan aktif produk terpelihara dengan baik & memberikan kesan yang berpanjangan setiaphari. Penggunaan berterusan akan menghasilkan kulit yang cerah, kurang parut dan kedut halus serta lebih seimbang. Formulasi tidak berminyak dan tahan lama.

CARA PENGGUNAAN
Sapukan pada kulit muka dan leher selepas menggunakan Ronasutra Beauty Essence. Boleh digunakan siang dan malam.

HARGA PROMOSI

1. RONASUTRA '4 IN 1' FACIAL WASH (80gm) RM38.00 - PROMOSI --> RM35.00
2. RONASUTRA BEAUTY ESENCE (15ml) RM58.00 - PROMOSI --> RM55.00
3. RONASUTRA DAY/NIGHT WHITENING MOISTURIZER (30ml) RM48.00 -PROMOSI--> RM45



1. Sapukan moisturizer ke muka sebelum menggunakan mineral powder.
2. Goncangkan bekas powder yg bertutup dan gunakan brush/span. Tuangkan powder melalui lubang kecil bekas tu ke penutupnya.
3. Gunakan brush kecil (brush utk eyeshadow),untuk menutup cela atau parut dimuka anda. (Seperti guna concealer)
4. Kemudian tekan brush (foundation brush/brush besar)atau span pada bekas penutup dan tekan hujung brush/span pada setiap bahagian seperti tengah dahi, pipi kiri kanan, dagu & hidung.
5. Rata/Sapukan powder menggunakan brush secara sapuan bulatan (circular motion) sehingga semua powder pada muka anda telah kelihatan rata. Kalau menggunakan span, ratakan sapuan ke bawah.
6. Anda boleh mengulang langkah diatas utk mendapatkan kemasan yg anda ingini terutamanya di bahagian bawah mata atau seluruh muka dan leher.
7. Anda boleh juga menggunakan 2 jenis ton warna utk melakukan shading...bagi mendapatkan ton wajah serta bentuk wajah yg anda ingini:


*Selepas 20-30 mins sapuan mineral powder, kulit anda akan kelihatan lebih natural kerana minyak muka anda telah sebati dgn mineral powder ini.

*Contohnya, utk shading di bahagian pipi gunakan ton warna sedikit gelap dari ton yg digunakan pada base kulit anda. (shading gelap di tepi pipi utk efek muka sedikit tirus). Utk kulit cerah yg sgt pucat, selepas guna base 01 yg sesuai dgn warna kulit, boleh gunakan sedikit ton 02 atau 03 utk menambahkan sedikit warna kulit.

*Selepas 20-30mins sapuan mineral powder, kulit anda akan kelihatan lebih natural kerana minyak muka anda telah sebati dgn mineral powder ini.


BEDAK RONASUTRA RM40.00
N/P RM48.00

Diperbuat dari 100% tanah galian asli & bahan mineral terpilih untuk melindungi, merawat dan merapi wajah anda. Berfungsi sebagai pelindung matahari, foundation serta bedak solekan. Bebas talkum, bahan sintetik, minyak, pengawet & pewangi.

~ Melindungi kulit dari sinar UV matahari, habuk, kotoran & bakteria.

~ Merawat & mengurangkan masalah jerawat & resdung, iritasi kulit disebabkan oleh "peeling", pori kulit yang besar serta kulit berminyak/kering.

~ Sesuai untuk semua jenis kulit, umur & jantina.

~ Boleh dipakai pada waktu tidur tanpa mudarat.

~ Merapi & menyerikan wajah dengan hanya satu sapuan. Tidak perlu gunakan "foundation" berasingan. Serbuk halus & lembut, tidak kelihatan bertepung. Tahan lama & menghalang kulit dari berminyak.

~ Formula halal & suci serta bebas pewangi boleh dipakai pada waktu solat/haji.

~ Tiada tarikh luput.

No comments:

Post a Comment