Total Pageviews

Friday 30 December 2011

PHYTO FIBER LESS PRICE~RM67.00~N/P RM85.00

PHYTO FIBER diperbuat dari Rosselle, Oat, Hawthorn Berry, Psyllium Husk, Enzim Buah-buahan dan Fruktosa. PHYTO FIBER adalah minuman diet dan dapat membantu menyingkirkan toksin, melangsingkan badan, mengempiskan perut, mengatasi masalah sembelit, menanggalkan najis terlonggok dan menggebukan kulit serta awet muda.



PHYTO FIBER RM67.00
N/P~RM85.00

PHYTO FIBER diperbuat dari Rosselle, Oat, Hawthorn Berry, Psyllium Husk, Enzim Buah-buahan dan Fruktosa. PHYTO FIBER adalah minuman diet dan dapat membantu menyingkirkan toksin, melangsingkan badan, mengempiskan perut, mengatasi masalah sembelit, menanggalkan najis terlonggok dan menggebukan kulit serta awet muda.

PHYTO FIBER dirumus khas untuk :-

* menanggalkan najis terlonggok
* mengatasi masalah sembelit
* memperbaiki sistem penghadaman
* merendahkan kolestrol buruk darah
* menstabilkan glukos darah
* mengawal perasaan ingin makan
* mengurangkan berat badan
* meramping dan melangsingkan badan
* memperbaiki corak tidur
* memperbaiki keadaan kulit
* menyingkirkan toksin terkumpul dalam badan
* memperbaiki daya pemikiran dan tumpuan
* memperbaiki sistem imunisasi
* mencegah kanser
* mencegah masalah kesihatan kronik
* melegakan kesakitan badan
* memperkukuhkan organ dan awet muda
* mengekalkan kesegaran dan sentiasa bertenaga

PENGAMALAN CARA HIDUP MODEN DAN PENGUMPULAN TOKSIN

Cara kehidupan zaman moden adalah kurang sihat hasil dari pencemaran udara, air dan makanan yang dipenuhi dengan pelbagai toksin. Makanan seharian yang diambil oleh kita pada zaman moden mengandungi protein dan lemak haiwan yang tinggi. Ditambah pula dengan cara hidup yang kurang bersenam telah mengakibatkan bahan buangan bertoksin terkumpul di dalam usus dan terjadinya sembelit dan najis terlonggok. Najis terlonggok ialah sejenis toksin yang boleh menjejaskan kesihatan badan. Ia amat sukar dihapuskan. Jika anda mempunyai masalah berat badan, maka salah satu sebab utamanya adalah terdapat banyak najis terlonggok.

Apakah itu sembelit dan najis terlonggok?

Mengikut kajian usus yang dilakukan oleh pakar, walaupun kita membuang air besar secara normal setiap hari, tetapi terdapat 6-10 paun najis terlonggok di dalam usus kita. Pernahkah anda berkata ~ Saya tidak sembelit, saya buang air besar setiap hari dan tidak perlu membersihkan usus? Sebenarnya anda silap. Walaupun kita membuang air besar setiap hari, ramai tidak sedar bahawa mereka mungkin mempunyai masalah usus. Seringkali keseluruhan usus besar terlonggok dengan najis lama dan bahan kumuh yang mengeras. Ia hanya membenarkan najis yang lembik dan kecil untuk melalui saluran usus yang sempit. Akibatnya kebanyakan dari kita mempunyai masalah sembelit dan najis terlonggok.

Apa itu najis terlonggok?

Sembelit merupakan masalah yang disebabkan kesukaran untuk membuang air besar dan najis terlonggok adalah bahan toksin yang terlekat di usus akibat daripada perkumuhan yang tidak sihat. Bahan toksin ini akan diserap oleh mucus usus dan boleh mengakibatkan pelbagai masalah kesihatan seperti kanser kolon, tekanan darah tinggi, masalah kesihatan jantung, hati, buah pinggang, kencing manis dan sebagainya. Bukan itu sahaja, ia juga boleh membawa masalah seperti kulit yang berkedut, jerawat dan sakit ketika dating haid. Justeru itu, cara yang paling berkesan untuk mengatasi masalah kesihatan di atas adalah menghapuskan masalah sembelit dan menyahkan najis yang terlonggok di dalam usus.



Rumusan :-

Fructose, Oats Powder, Lemon Powder, Psyllium Husk Powder, Hawthorn Powder, Rosella Powder.

TESTIMONI PENGGUNA PHYTO FIBER

TESTIMONI 1.
Saya telah lama menghadapi masalah sembelit di mana saya hanya membuat air sekali dalam 2-3 hari. Oleh itu perut saya kelihatan sedikit buncit. Penampilan say tidak menarik. Selepas 8 jam saya mengambil Phyto Fiber, saya berasa tidak selesa perut dan terus melulu ke tandas. Saya amat berpuashati kerana dapat membuang air besar dalam jangkamasa yang begitu pendek tanpa menyakitkan walaupun najisnya agak keras. Dengan keyakinan ini saya telah menggunakan PF dua kali sehari dan selepas itu buhan sahaja masalah sembelit saya dapat diatasi tetapi berat badan saya juga telah turun 2kg dalam sebulan. Ia adalah di luar jangkaan kerana saya tidak mengharapkan untuk menurunkan berat badan. Selain itu saya juga kurang merasa lapar dan letih.

TESTIMONI 2
Pengalaman peribadi menggunakan phytofiber : lepas bersalin kali kedua hari tu, saya berdepan dengan masalah 'sembelit' kiranya serius tahap maharaja dah la sembelit tu... apa tidaknya, dalam tempoh 30 hari, 3x ajer 'membuang'... dengan sakit, dengan darah-darah.. setiap kali ke 'toilet zone' amik masa 45 minit (paling kejap!)... ramai yang nasihat itu ini... semua saya dah buat, sebut jer la apa : - makan buah banyak2? sudah... - makan sayur 3-4 mangkuk sehari? sudah... - ambil buah atau jus prune? sudah... - ambil pil sembelit dari doktor? pun sudah... last2, sorang doktor sarankan "cari mana2 produk fiber..." terusss teringat phytofiber alhamdulillah... penyeksaan di 'toilet zone' tiada lagiiiii... dah boleh senyum tetiap pagi!

TESTIMONI 3

Sejak kecil lagi saya telah mengalami masalah sembelit dan perut kerap masuk angin. Kadang-kadang hampir seminggu baru saya dapat membuang air besar. Klinik yang berdekatan sudah kenal dengan masalah saya. Kadangkala badan saya rasa begitu lemah dan perut kembung seperti gendang terutama pada hari yang kelima. Setelah saya menggunakan PF yang diberikan oleh rakan karib. Pada permulaan, ia tidak memberi sebarang kesan tetapi apabila dinasihatkan terus menggunakan dan meminum lebih air. Akhirnya saya dapat mengeluarkan najis yang luarbiasa banyaknya dengan warna yang hitam dan busuk. Apa yang lebih gembira ialah berat badan saya kini sudah turun sebanyak 3kg dalam 3 minggu dan perut saya tidak lagi kembung. Kini saya rasa lebih sihat, bertenaga dan ceria

TESTIMONI 4
Sebelum ini saya mengalami masalah gastrik disebabkan oleh ketidatentuan masa makan kerana terlalu sibuk. Saya menggunakan pelbagai jenis produk yang berasaskan fiber yang ada di pasaran dengan kesan yang amat menyeksakan dimana saya mengalami cirit birit dan sakit perut. Selepas membuang air besar, perut saya menjadi lapardan membuatkan saya tidak yakin dgn produk fiber. Tapi keadaan berubah apabila saya mencuba PF. Kesannya cukup menakjubkan. Saya tidak lagi mengalami masalah cirit birit, sakit perut dan lapar selepas membuang air besar. Masalah gastrik yang saya alami telah beransur pulih dan badan saya semakin sihat sekarang.

15 paket RM85.00

Trial Pack:

3 paket RM 20.00

7 paket RM 45.00

Price: RM85.00


Apa itu najis terlonggok?

Sembelit merupakan masalah yang disebabkan kesukaran untuk membuang air besar dan najis terlonggok adalah bahan toksin yang terlekat di usus akibat daripada perkumuhan yang tidak sihat. Bahan toksin ini akan diserap oleh mucus usus dan boleh mengakibatkan pelbagai masalah kesihatan seperti kanser kolon, tekanan darah tinggi, masalah kesihatan jantung, hati, buah pinggang, kencing manis dan sebagainya. Bukan itu sahaja, ia juga boleh membawa masalah seperti kulit yang berkedut, jerawat dan sakit ketika dating haid. Justeru itu, cara yang paling berkesan untuk mengatasi masalah kesihatan di atas adalah menghapuskan masalah sembelit dan menyahkan najis yang terlonggok di dalam usus.


No comments:

Post a Comment