Total Pageviews

Friday 30 December 2011

FELISA KOSMETIK


BUDGET PACK - RM100.00
N/p:RM115.

Kandungan:
• SF Lotion - 15ml
• Cleansing Cream - 10gm
• Sunblock Natural - 10gm
• GP Night Cream - 10gm



BLACK SOAP - RM40.00
N/P:RM 45.00
Dibuat khusus daripada ekstrak tebu. Amat sesuai untuk semua jenis kulit muka. Memberi kesan pembersihan secara mendalam serta membantu menanggalkan sel-sel kulit mati. Jika digunakan selalu boleh mencerahkan kulit anda dan sebagai agen pengelupasan kulit. Disyorkan sebagai pencuci muka sahaja.
Cara Penggunaan:
Bersihkan muka dengan Black Soap, kemudian bilas dengan air yang bersih. Ulangi sehingga 3 kali.
Nett: 125gm

W/M: RM 45.00; E/M: 50.00


OPAQUE SOAP -RM40.00
N/P:RM45.00
Diperkaya dari ekstrak buah papaya (betik), tawas dan biosulfur yang mampu merawat jerawat, bintik-bintik hitam (black head) dan bintik putih (white head). Penggunaan kerap boleh menanggalkan kesan parut dan mencerahkan kulit. Disyorkan untuk penggunaan badan dan muka. Sesuai untuk kulit yang terlalu berminyak, dapat membersihkan kulit wajah secara mendalam dengan mengeluarkan segala kekotoran.
Cara Penggunaan:
Bersihkan muka dengan Opaque Soap, kemudian bilas

dengan air bersih. Ulangi hingga 3 kali.


SUNBLOCK NATURAL - RM45.00
N/P RM40.00
Eusolex alalah isi kandungan utama yang mempunyai kandungan pelindungan SPF-15. Bertindak melindungi kulit muka daripada pancaran matahari (UV) daripada terus meresap ke kulit muka. Berkesan sabagai agen pencerah kulit secara semulajadi dan melindungi kesan-kesan penuaan. Sesuai digunakan sebagai alas mekap untuk semua jenis kulit. Lebih sesuai digunakan semasa proses pengelupasan di mana sel-sel kulit mati kurang kelihatan berbanding jika tidak memakainya.
Cara Penggunaan : 
Sapukan Sunblock Natural ke seluruh wajah dengan rata. Ianya sesuai dipakai pada waktu siang sahaja
W/M: RM 50.00; E/M: RM 55.00




GP NIGHT CREAM - RM 70.00
N/P RM60.00
Gentle Peeling Night Cream yang diperkaya daripada AHA, iaitu asid yang telah disaring daripada 5 jenis buah-buahan yang berfungsi sebagai pengelupasan kulit secara berperingkat dengan menyental secara halus tanpa merosakkan kulit muka dengan memperbaharui sel-sel kulit mati secara semulajadi tanpa menyakitkan. Ia sangat berkesan untuk pemutihan berperingkat disamping mengecutkan jerawat, menghilangkan bintik-bintik hitam, jeragat, bekas jerawat, kedutan-kedutan, garis-garis halus dan menjadikan warna kulit sekata.
Cara Penggunaan:
Sapukan GP Night Cream ke seluruh wajah dengan rata. Ianya sesuai dipakai waktu malam sahaja.
Nett: 15gm

W/M: RM 70.00; E/M: RM 77.00


SUNBLOCK BETACAROTENE RM 45.00
N/P RM40.00
Satu formula yang menggabungkan pati minyak lobak merah, biosulfur dan minyak Avocado. Mengandungi bahan anti oksigen yang dapat membantu kulit daripada tindak balas oksigen. Ia berfungsi sebagai pelindung cahaya matahari (SPF-15) dan agen pelembab disamping mencerahkan kulit muka serta melembutkannya. Kaya dengan pelembab dan juga dapat menghindarkan serta menghindarkan jerawat dan bintik-bintik hitam. Kulit akan kelihatan muda remaja. Amat sesuai untuk kulit yang matang. Tidak sesuai untuk kulit yang berminyak.
Cara Penggunaan:
Sapukan Sunblock Betacarotene ke seluruh wajah dengan rata. Ianya sesuai dipakai pada waktu siang sahaja. 
Nett: 15 gm

W/M: RM 45.00; E/M: RM 50.00



FACIAL CLEANSING FOAM - RM 25.00
N/P RM21.00
Diperbuat daripada tawas yang mengandungi agen pemutih semulajadi yang tidak merbahaya kepada kulit. Membantu mencegah kehitaman, bau badan. jerawat serta bintik-bintik hitam jika digunakan selalu. Disyorkan sebagai sabun pencuci muka dan badan. Sesuai untuk kulit yang berminyak dan jerawat.
Cara Penggunaan:
Bersihkan muka dan badan, kemudian bilas dengan air bersih.
Nett: 60gm
W/M: RM 15.00; E/M: RM 17.00
Nett: 125gm

W/M: RM 25.00; E/M: RM 28.00


SF LOTION - RM40.00
N/P RM45.00
Ia telah dirumus dengan kandungan AHA. Ia mengembalikan kesegaran kulit muka sambil membersihkan secara mendalam. Lotion ini juga berfungsi mengecutkan jerawat, merawat jeragat, menghilangkan bintik-bintik hitam serta mengecilkan liang pori-pori muka. Ia menjadikan kulit muka cerah dan segar sepanjang hari. Amat sesuai digunakan untuk semua jenis kulit. 
Cara Penggunaan
Tuangkan beberapa titik SF Lotion ke tisu muka yang bersih dan sapukan ke wajah dengan rata.
Nett: 60 ml
W/M: RM 45.00; E/M: RM 50.00
Nett: 180ml
W/M: RM 107.00; E/M: RM 118.00

No comments:

Post a Comment