Total Pageviews

Friday 30 December 2011

NATASYA SET EKSLUSIF 4 DLM 1~RM 90.00 FREE DELIVERY (Set Natasya terditi dr sabun,toner,krim mlm, dan krim siang~Rm105.00....Now offer Rm90.00 free postage)


NATASYA SET EKSLUSIF 4 DLM 1~RM90.00~
N/P RM103.00

Set Eksklusif Baru 4 Dalam 1 mengandungi Sabun Herba, Toner, Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba. Set yang lengkap ini khusus untuk membantu mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat dan bintik-bintik hitam serta mencerahkan kulit tanpa pengelupasan.


Cara Penggunaan :-

Langkah 1: Bersihkan muka dengan Sabun Herba Natasya, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik gunakan 2-3 kali sehari.

Langkah 2: Semburkan Toner pada keseluruhan muka, rata dan tepuk dengan jari sehingga ia meresap ke dalam kulit. (Adalah disarankan agar menggunakan toner untuk melembapkan kulit sebelum menyapu Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba.

Langkah 3: Sapukan Krim Pelindung UV SPF 25 pada siang hari sebelum memakai alat solek.

Langkah 4: Pada waktu malam, ulangi langkah 1 dan 2, kemudian sapukan Krim Herba pada keseluruhan muka.


RETAIL :RM 103.00

NOW: RM90.00 + FREE DELIVERY


RM 22.00 ( n/p : RM 29.90 )

Krim Herba ( Krim Malam )

Krim Herba dihasilkan dengan kaedah Teknologi Nano menggunakan kombinasi ramuan terpilih dan herba untuk membantu mengatasi masalah kulit seperti jeragat, jerawat dan cela tanpa pengelupasan dalam masa yang singkat.


RM 32.00 ( n/p : RM 39.90 )

Krim Pelindung UV SPF 25 ( Day Cream )

Krim Pelindung UV SPF 25 + Alas Bedak berasaskan herba-herba semulajadi dan juga ekstrak bunga terpilih dengan SPF 25 serta mengandungi UVA/UVB untuk melindungi kulit daripada kesan sinaran ultra UV yang merosakkan kulit serta menjadikan kulit muka kering dan berjeragat. Ia juga mempunyai agen pencerah yang dapat mencerahkan kulit dalam masa yang singkat, memudarkan kesan parut serta membantu menutup pori-pori kulit yang terbuka dan mengembalikan keremajaan kulit agar kelihatan segar, halus dan nampak berseri sepanjang masa. Krim ini tidak berminyak dan sesuai untuk semua jenis kulit.

No comments:

Post a Comment